۱۳۹۵ مرداد ۲۳, شنبه

ايران: افشای دو زندان مخوف در تهران زندان زیرزمینی باغ وحش! زندانی غیرقابل بازگشت در تهران



افشای دو زندان مخوف در تهران
زندان زیرزمینی باغ وحش! زندانی غیرقابل بازگشت در تهران
بنا‌ به گزارشات منتشر شده روی اینترنت، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با تشکیل زندانهای مخفی مخالفان را به این زندانها منتقل کرده و به‌سادگی سربه نیست می‌کنند.
مشخصات زندان 59
بنا‌ به این گزارش زندان ۵۹ قدیمی‌ترین زندان سپاه در پادگان عشرت آباد (ولی عصر) است. زندان در یک چهار دیواری با یک حیاط بزرگ در وسط، محصور است. بخش اداری آن در ضلع شمالی قرار دارد. اتاق بزرگ نگهبانی در بخشی از ضلع غربی می‌باشد. سلولهای مردان تماماً در ضلع غربی و سلولهای زنان در ضلع شرقی محوطه قرار گرفته است.
درب ورودی زندان در گوشه شمال غربی و از داخل حیات نیز، درب ساختمان در زاویه جنوب شرقی قرار دارد. مقابل این درب در داخل ساختمان؛ راه پله نسبتاً کوتاه زیر زمین زندان قرار دارد. در زیر زمین بساط شکنجه و جنایت از قبیل تخت شکنجه و غیره، به‌راه است!
سلولها با سقف نسبتاً بلند که فقط یک پنجره خیلی کوچک به راهرو دارد طراحی شده‌اند، چراغی کم نور در آن سو سو می‌زند که در صورت خاموش شدن تاریکی مطلق بر آن حاکم می‌شود. به‌دلیل همین شرایط و نداشتن پنجره به بیرون، این سلولها و زندان ۵۹ بسیار مخوف است. هیچ صدایی از آن، به‌ویژه از زیر زمین زندان به بیرون درز نمی‌کند.
این زندان هم‌چون زندان ۶۶ سپاه که در پادگان قصر فیروزه ' کلاهدوز ' و در زیرزمین قرار دارد جزو زندانهای مخوف رژیم ولایت فقیه محسوب می‌گردد! و فقط در اختیار سپاه پاسداران است و هیچ ارگان دیگری بر آن کنترل و اشراف ندارد.
زندان زیرزمینی به نام «باغ وحش»
زندانی غیرقابل بازگشت در تهران. این زندان از سه قسمت تشکیل شده است. سلولها؛ آزمایشگاه میکروبی و آزمایشگاه شیمیایی.
افرادی که توسط سپاه پاسداران ربوده می‌شوند؛ در این محل بازجویی و نگهداری می‌شوند و در پایان هم آنان را زیر آزمایشهای مختلف می‌برند. پس از این‌که این گروگانها و زندانیان کشته شدند؛ برای این‌که اثری از جنایت باقی نماند؛ جسد آنان را در کوره‌های ویژه‌یی می‌سوزانند.
این مجتمع عظیم زیرزمینی دارای سه دهلیز ورودی از سه منطقه است.
اخیراً در منطقه زیر ِ مهر شهر منتهی به ماه دشت ' که زندان در زیر آن قرار دارد ' دو شهرک در حال ساخت است که به هیچ‌یک از مالکین اجازه حفر چاه داده نمی‌شود و به‌شدت از حفاری در این منطقه ممانعت می‌گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر