۱۳۹۵ مرداد ۱۷, یکشنبه

ايران: فراخوان خانواده های شهیدان و زندانیان سیاسی برای برگزاری ماه بزرگداشت شهیدان قتل عام ۶۷

فراخوان خانواده های شهیدان و زندانیان سیاسی برای برگزاری ماه بزرگداشت شهیدان قتل عام ۶۷ 

خانواده هاي شهيدان و زندانيان سياسي طي فراخواني، هموطنان را به شركت در كارزار بزرگداشت شهيدان قتل عام ۱۳۶۷ فراخواندند و اعلام کردند: گذشت ۲۸ سال از قتل عام زندانيان مجاهد و مبارز، به فتواي شيطان مجسم دوران، خميني خون آشام و تحت نظر سردمداران پليد نظام آخوندي مانند خامنه اي و رفسنجاني ... نه تنها از جوشش خون آن جاودانه فروغ ها كه قهرمانانه برعهد خود با خدا و خلق وفا كردند نكاسته بلكه به عكس هر روز كه ميگذرد، اين خونهاي پاك بيش از پيش گريبان فاشيسم ديني حاكم بر ايران را گرفته و سرنگوني محتوم آنرا نزديكتر ميكند.
در ۲۸ امين سال قتل عام ۳۰ هزار زنداني مجاهد و مبارز، رژيم آخوندي در ضعيف ترين وضعيت خود بسر مي برد و پس از آنكه در اثر كارزار بي سابقه مقاومت ايران، سال گذشته ناگزير شد جام زهر توافق اتمي را سر بكشد، بحرانهاي اقتصادي و اجتماعي و سياسي آن بسا عميقتر شده، مخاصمات دروني شدت گرفته ورژيم هر روز بيشتر در باطلاق سوريه فرو ميرود و هيچ چشم اندازي براي خروج از آن ندارد.
در ادامه این فراخوان آمده است:‌در چنين شرايطي وظيفه ما اينست كه بزرگداشت شهيدان قتل عام ۱۳۶۷ را به يك جنبش اعتراضي همه جانبه عليه فاشيسم ديني حاكم بر ايران و به ناقوس مرگ اين رژيم تبديل كنيم.
خانواده شهيدان و زندانيان سياسي سپس رهنمودهايي براي برگزاري هر چه فعال تر اين کارزار اعلام كردند و خواستار كميته برگزاري گراميداشت خاطرشهيدان قتل عام ۱۳۶۷ در هر شهر و محله و دانشگاه و يا كارخانه و گراميدات خاطره شهيدان با برافراشتن ”شعار هاي مرگ بر خامنه اي مرگ بر اصل ولايت فقيه” شدند.
اين فراخوان هم چنين از هموطنان و جوانان اشرف نشان مي خواهد، با نصب عكس شهيدان و دست نوشته هايي در گراميداشت ياد شهيدان، پيام آنان را به درون هر كوچه ومحله و خانه اي ببرند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر