۱۳۹۸ مرداد ۴, جمعه

دروغ های بزرگ برای پوشاندن حقیقت


دروغ های بزرگ برای پوشاندن حقیقت هستند. دروغ در چنین مقیاس بزرگی سعی میکند ابتدا حقیقت را بپوشاند و در تعجب و حیرت شنوندگان مسیر موفقیت خود را باز کند. آنها در  اوج مطلق  استیصال به چنین روشی متوسل میشوند. روشی که بزودی گلوگیر خودشان میشود.
دروغ ادعایی است نادرست ، که معمولا با هدف فریب دادن دیگران بکار گرفته میشود .اما دروغ بزرگ و در ابعاد غیر قابل تصور حربه ای است که دیکتاتورها در طول تاریخ به آن متوسل میشوند و با آن  تلاش می کنند تا قربانی را با اطلاعاتی که با عقل سلیم در تضاد است متهم کنند .
این روش را هیتلر در اوج درماندگی بکار میگرفت.  دروغ بزرگ یک روش تبلیغاتی ویک حیله یا  سفسطه در بیان است که توسط هیتلر بکار گرفته میشد زمانی که او در سال  ۱۹۲۵ کتاب خود بنام «مین کمپف Mein Kampf» را  ​​دیکته میکرد، در مورد استفاده از دروغ میگفت باید دروغ آنقدر”عظیم” و بزرگ باشد که هیچ کس باور نکند.
هیتلر معتقد بود که باید حقیقت را با  بی حرمتی تمام تحریف کنیم. و اکنون رژیم آخوندی حاکم برایران مستمرا به چنین شیوه های متوسل میشود . بنا بر گزارش کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران «سپاه پاسداران روز اول مرداد ۱۳۹۸ در یک خبر سراپا دروغ اعلام کرد پیر کوشارد «یک دیپلمات فرانسوی مقیم اسرائیل» در یک رشته توئیت از سفر خانم مریم رجوی به اسراییل «با هدف دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر داد». خبرگزاری پاسداران افزود: «این سفر که با وساطت جولیانی و با همآهنگی “بواز رادکین” سفیر اسراییل در آلبانی انجام شده است ارتباط مستقیم با همکاری بین سازمان مجاهدین خلق و سازمان اطلاعاتی اسراییل (موساد) دارد».
از این پیش‌تر در ۲۶تیرماه ۱۳۹۸ فردی که در حساب توئیتری، خود را سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس معرفی می‌کرد در ۵رشته توئیت، جزییاتی از این سفر موهوم را ردیف کرده بود. اما با ناشیگری در همان توئیت اول خود را لو داده بود که در خدمت وزارت اطلاعات آخوندهاست. او نوشت که خبر را «از طرف یک همکار سابق که در تهران با او کار می‌کردم دریافت کردم»
اما این بار، خبرسازی دروغین رژیم آخوندی و سپاه و اطلاعات آن به قدری مزخرف و رسوا بود که به‌سرعت و در عرض چند ساعت بر سر خودشان خراب شد و توئیتر، حساب پیر کوشارد را بست. به‌نظر می‌رسد اطلاعات و سپاه آخوندها از سال ۲۰۱۳ بر روی این حساب توئیتری سرمایه‌گذاری کرده بودند.
وزارت‌خارجه فرانسه اطلاعیه رسمی “کنسولگری فرانسه در اورشلیم” را تحت عنوان «حساب توئیتری قلابی از سوی سرکنسول فرانسه در بیت المقدس» منتشر و اعلام کرد: «سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس آقای پیر کوشارد سوژه یک دزدی هویت در شبکه اجتماعی توئیتر واقع شده است. آقای پیر کوشارد روی توئیتر هم‌چنانکه روی دیگر شبکه‌های اجتماعی، تنها از طریق حساب توئیتری کنسولگری فرانسه در بیت‌المقدس ارتباط بر قرار می‌کند»
اکنون علت چنین دروغهای بزرگ روشن میشود که  در یک کلمه اجبار زیستن در «بن‌بست» است! بن‌بستی که روزبه‌روز تنگتر و خفه‌کننده‌تر می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر