۱۳۹۸ مرداد ۴, جمعه

شکسته شدن طلسم و عکس‌العمل رژیم آخوندی



 شکسته شدن طلسم نظام آخوندی بخصوص بعد از اجلاس سالانه مقاومت در اشرف ۳ خودش را بیشتر بارز میکند . این وضعیت نظام آخوندی با دروغ‌ بزرگی که توسط سپاه‌تروریستی پاسداران منتشر شد؛ ظرف مدت کوتاهی به یک افتضاح سیاسی تبدیل گردید.
این روز‌ها بخصوص پس از کهکشان۹۸ و رونمایی از اشرف۳ که به قول روزنامه واشینگتن تایمز  که آنرا کانون جغرافیایی مقاومت جهانی علیه رژیم جنایتکار آخوندی نامید؛ شاهد افسار پاره کردن دستگاه اطلاعاتی و جنگ روانی رژیم آخوندی هستیم، به حدی که حتی صدای حلقات درونی خود رژیم را هم درآورده.
از جمله در همین هفته گذشته یکی از دروغ‌های رژیم که توسط سپاه‌تروریستی پاسداران منتشر شد؛ ظرف مدت کوتاهی به یک افتضاح سیاسی تبدیل گردید! سقفی از دروغ که حتی بقول قدیمی‌ها به عقل «جن» هم نمی‌رسید!! البته ناگفته نماند که در زمینه اخبار جعلی و دروغ‌های گوبلزی؛ کسانی که با سوابق رژیم آشنایی دارند، زیاد تعجب نکردند.
اما موضوع چه بود؟
موضوع از این قرار بود که خبرگزاری فارسِ سپاه پاسداران روز اول مرداد ۱۳۹۸ در یک خبر سراپا دروغ اعلام کرد پیر کوشارد «یک دیپلمات فرانسوی مقیم اسرائیل» در یک رشته توئیت از سفر خانم مریم رجوی به اسراییل «با هدف دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر داد».
اما این خبرسازی آنقدر مفتضح بود که در همان ساعت‌های اول؛ توئیتر حساب جعلی بنام @pierre_cochard «پیرکوشارد» را بست و وزارت خارجه فرانسه هم اطلاعیه رسمی داد که: « آقای پیر کورشارد سوژه یک دزدی هویت در شبکه اجتماعی توئیتر واقع شده است.» به این ترتیب دروغ‌های سپاه پاسداران در همان ساعات اول روی سر خودش آوار گردید!
در همین رابطه رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی نیز طی توئیتی گفت: «دروغهای خبرگزاری سپاه پاسداران در مورد سفر موهوم من به اسرائیل،‌ درماندگی رژیم و نیازمندی شدید آن به یاوه‌گویی و فیک‌نیوز علیه مقاومت ایران را نشان میدهد.»
اما  نگاهی به سوابق رژیم در ۴ ماهه سال ۹۸
در روز۶ فروردین ۹۸ فیس‌بوک ۵۱۳حساب دیگر متعلق به حکومت آخوندی را به‌خاطر رفتار هماهنگ جعلی حذف کرد. پیش از این در ۱۲بهمن ۹۷ نیز به حذف نزدیک به ۸۰۰حساب مرتبط با رژیم ایران را اقدام کرده بود.
روز ۳۱ فروردین ۹۸ حساب کاربری  منصور امینی رئیس «سازمان فضای مجازی سراج» از مجموعهٔ گروه‌های سایبری سپاه پاسداران را معلق کرد. در ماه اردیبهشت هم ۲۸۰۰حساب دیگر مرتبط با رژیم که توسط افراد جعلی ایجاد شده بود را بست.
کمپانی امنیتِ اینترنتی فایرآی برای چندمین بار روز ۸خرداد۹۸ یک شبکه از حسابهای ساختگی و انتشار اخبار جعلی وابسته به رژیم در شبکه‌های اجتماعی را افشا کرد و پرده دیگری از تروریسم اینترنتی رژیم آخوندی را کنار زد. این شبکه اخبار جعلی در انتخابات میان‌دوره‌یی کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸ فعالانه در جهت منافع رژیم شرکت داشته است.
به دنبال انتشار این گزارش توئیتر در ۲۳خرداد ۹۸ اعلام کرد ۴۷۷۹حساب مرتبط با رژیم آخوندی را که به‌طور مخفیانه سیاست‌های رژیم ایران را پیش می‌بردند تعطیل کرده است.
در همین رابطه لی فاستر یک محقق کمپانی فایر آی گفت: این حسابها اکثراً‌ خود را به‌عنوان روزنامه‌نگاران آمریکایی جا زده‌اند و موفق شده‌اند چندین کانال خبری آمریکا را قانع کنند مطالب آنها را به‌عنوان نامه به سردبیر یا در ستون نویسندگان مهمان و یا وبلاگ نویسان منتشر کنند.
اما در آخرین اقدام ضربه بسیار سنگینی طی هفته جاری به شبکه دروغپراکنی رژیم وارد شد. توئیتر حسابهای چند رسانة رسمی رژیم آخوندی را معلق کرد. از جمله ایرنا خبرگزاری رسمی حکومت آخوندی، خبرگزاری حکومتی مهر و مهر دیپلماسی، باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به رادیو و تلویزیون رژیم، حساب ریحانه متعلق به بیت خامنه‌ای و چند حساب کاربری دیگر از مزدوران بسیجی و پاسداران، جزو آخرین رسانه‌‌های رژیم هستند که حسابشان مسدود شده است. و البته این داستان همچنان ادامه دارد…!
نتیجه‌گیری:
اما سئوالی که اینجا به ذهن خطور میکند اینکه:
راستی چه عاملی رژیم رو وادار میکند در حالی که شبکه دروغپراکنی رژیم بخصوص در مورد آلترناتیو رژیمش، هم در داخل کشور و هم در سطح بین‌المللی تا این حد رسوا شده باز هم دست از دروغپراکنی برنمی‌دارد و بی‌آبرویی هرچه بیشتری را برای خود می‌خرد؟
در پاسخ باید گفت: آنچه که رژیم را وادار به این کار میکند در یک کلام «چشم‌انداز سرنگونی است»؛ چشم‌اندازی که این روزها پس از شکست سیاست مماشات در حفظ رژیم و پس از قیام و خواست مردم ایران برای سرنگونی بیش از هر زمان دیگر آینده تاریک رژیم را در مقابل چشمان آخوندها نمایان کرده است.
بنابراین در چنین وضعیتی نباید از رژیم انتظار داشت که به آبروی نداشته‌اش فکر کنید! ضمن اینکه تنها اهرمی که رژیم برای حفظ حاکمیت ننگینش استفاده کرده و به آن مسلط است سرکوب در داخل و تروریسم و گروگانگیری در خارج بوده و تنها با این زبان آشنایی دارد.
دروغپراکنی و شیطان سازی کاری است که رژیم در ۴۰ سال گذشته با مردم ایران و بخصوص فرزندان مبارز و مجاهدش کرده است. اما امروز با کنار رفتن پرده ننگین مماشات جهان میتواند واقعیت این رژیم را بوضوح ببیند تا آنجا که پمپئو وزیر خارجه آمریکا هم می‌گوید« این ذات آیت‌الله است که به دنیا دروغ بگوید».
ازهمین نویسنده:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر