۱۳۹۸ بهمن ۱۰, پنجشنبه

هشدار به بسیجیان – شماره ۲

یک هفته از انتشار «هشدار به تمامی بسیجیان» در کانال راسویاب می گذرد. مطالب بسیار جالب و ارزشمندی از کسانی که در سازمان بسیج بوده و با خواندن متن هشدار از این سازمان انصراف داده اند بدستمان رسیده است.
مجموعه راسویاب با سرجمع کردن تمامی مطالب دریافت شده از بسیجیان سابق که اکنون به صفوف مردم ملحق شده اند، چند نکته را به شما یادآور می شود:
- تاکنون۳۴۰۶ نفر از شهرهای مختلف ایران از عضویت خود در بسیج انصراف داده و مطالبی را برایمان فرستاده اند که به دلیل ملاحظات امنیتی، اعلام آنها را به زمان دیگری موکول می کنیم.  
- تعداد نفراتی که از ماندن در سازمان بسیج انصراف داده اند به تفکیک شهر، به قرار زیر است:
شیراز ۳۰۲ نفر، نیشابور۱۷نفر، بجنورد۱۴نفر، سمنان۴۲نفر، آباده۳نفر، آستارا ۵نفر، بهبهان ۹نفر، قزوین ۲۵نفر، مشکین شهر ۴نفر، شفت ۲نفر، اردبیل ۱۱۴نفر، اراک ۵۱ نفر، ارومیه ۶۸ نفر، زنجان ۶۲نفر، آبادان ۶۱نفر، ملایر ۵نفر، کرج ۱۲۸نفر، اسلامشهر ۱۱نفر، بروجرد ۱۵نفر، اصفهان ۲۵۸نفر، لنگرود ۱۴نفر، پارس آباد ۳ نفر، فریدن ۶ نفر، شوش ۵نفر، امیدیه ۳نفر، بابل ۱۴نفر، قائم شهر ۳۱نفر، دامغان ۶نفر، گرگان ۱۰نفر، اهواز ۱۳۲نفر، ایلام ۸نفر، ایرانشهر ۹نفر،گرمسار۲۳نفر، جهرم۱۶نفر،  بابلسر ۱۵نفر، قوچان۱۶نفر، میاندوآب ۸نفر، تبریز ۲۳۹نفر، کرمان ۳۱نفر، کازرون ۲۱نفر، کاشان۸نفر، شاهرود۴نفر، بروجن۶ نفر، نجف آباد ۲۷نفر، خوی ۴۱نفر، مهاباد ۸نفر، شهرضا ۳۷نفر، بندرانزلی ۳۸نفر، فسا ۱۷نفر، مسجدسلیمان ۱۹نفر، زابل ۶نفر، بوشهر ۳۵ نفر، بوکان ۱۵نفر، یزد ۱۳نفر، خرم‌آباد ۲۶نفر، چالوس ۱۸نفر، تویسرکان۶نفر، پیرانشهر ۹نفر، بیرجند ۵نفر، بهشهر ۱۲نفر، تهران ۵۳۹نفر، مشهد ۲۸۴نفر، قم ۲۷نفر، کرمانشاه ۱۳۲نفر، رشت۱۵۲نفر، زاهدان ۲۹نفر، بندرعباس ۲۴نفر، سنندج ۲۹نفر، ساری ۱۶نفر، شهرکرد۱۲نفر، یاسوج ۶نفر
- یکبار دیگر شما بسیجیان را در برابر این انتخاب قرار میدهیم. خون های به ناحق ریخته شده در آبان و دی ماه امسال را بیاد بیاورید، خون جانباختگان هواپیمای مسافربری را بیاد بیاورید، چرا شما بایستی گوشت دم توپ باشید اما آقازاده های سرداران و فرماندهان سپاه در ناز و نعمت و عیش و نوش و خوشگذرانی در ایران و در فرنگ؟
- تا فرصت هست صف خود را از دیگران که دشمن مردم هستند جدا کنید، بترسید از روزی که اطلاعاتی را که دوستان خودتان در مورد عملکرد تک تک تان گفته اند را در راسویاب افشا کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر