۱۳۹۸ بهمن ۱۰, پنجشنبه

آخرین تلاش دموکرات‌ها برای نجات رژیم ملاها+فیلم

فیلم زیر: آشنائی با سازمان آمریکایی «کد پینک» که تحت پوشش «نه به جنگ» فعالیت میکند

ترامپ به دموکرات‌های کنگره: ایستادگی در برابر رژیم ایران را سخت‌تر نکنید
رئیس جمهور آمریکا در توییت‌های جداگانه ضمن حمله به نانسی پلوسی، رئيس مجلس نمایندگان، از اعضای کنگره خواست از آمریکا حفاظت کنند و ایستادگی در برابر حکومت هايی مثل رژیم ایران را سخت‌تر نکنند.
این توییت‌های رئيس جمهوری آمریکا در حالی منتشر شده که قرار است مجلس نمایندگان امروز اصلاحیه قانونی را به رای بگذارد که در صورت تصویب تامین بودجه برای جنگ احتمالی علیه جمهوری اسلامی محدود خواهد شد.
ترامپ در نخستین توییت خود نوشت: دموکرات‌ها می‌خواهند با رای خود در مجلس نمایندگان، دفاع از آمریکا و ایستادگی در مقابل حکومت هایی همچون رژیم ایران را برای روسای جمهوری آمریکا سخت‌تر کنند.
رئیس جمهور آمریکا همچنین در توییت دیگری به نانسی پلوسی تاخت و او را متهم کرد در حال تضعیف جایگاه رئيس جمهوری آمریکا است. ترامپ در توییت دوم خود نوشت: نانسی پلوسی در پی این است که کنگره اختیار رئیس جمهور برای دفاع از آمریکایی‌ها را بگیرد.
نانسی پلوسی در حالی این موضوع را روز پنجشنبه به رای می‌گذارد که در مجلس سنا هم جلسات مربوط به استیضاح ترامپ در حال برگزاری است.
ولید فارس، مشاور سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در امور خارجی، طی یادداشتی در روزنامه ایندیپندنت عربی نوشت: برغم مشغول شدن ترامپ به تحقیقات استیضاح، سیاست خارجی او در مقابل رژیم ایران تغییر چندانی نخواهد کرد. بلکه احتمالا تا زمان انتخابات ۲۰۲۰ به همین شکل ادامه خواهد داشت و بعد از انتخابات، ترامپ وارد مرحله نهایی مقابله با جمهوری اسلامی خواهد شد.
فیلم زیر: آشنائی با ساندیس خورهای آمریکایی مخالف جنگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر