۱۳۹۸ بهمن ۸, سه‌شنبه

کشته‌شدن قاسم سلیمانی وعزای مأموران وزارت‌اطلاعات آخوندی به وضوح دیده می‌شود که این جماعت در خوشرقصی برای ولی فقیه روی دست سرکرده‌های سپاه تروریست بلند می شوند.

کشته‌شدن قاسم سلیمانی وعزای مأموران وزارت‌اطلاعات آخوندی

کشته‌شدن قاسم سلیمانی وعزای مأموران وزارت‌اطلاعات آخوندی
به دنبال هلاکت سر دژخیم قاسم سلیمانی حال‌ و روز مأموران و مزدوران وزارت اطلاعات آخوندی در داخل و خارج کشور دیدنی است. آنها که تاکنون سعی می‌کردند در سایه حرکت کنند و حتی خود را اپوزیسیون جابزنند، با ضربه‌یی که با نابودی فرد دوم نظام به آن، وارد شده بود، نقاب از صورت برداشته و مزدوری خود را عیان فریاد زدند. سابق براین زمانیکه مجاهدین با سند و مدرک می‌گفتند اینها که تنها کارشان پیچیدن به دست و پای مقاومت ایران و چنگ انداز به صورت رشیدترین فرزندان ملت ایران است، سردر آخور ولایت دارند، مزدوران وزارت اطلاعات جیغ بنفش می کشیدند و فریاد سر می‌دادند که ای هوار مجاهدین به مخالفان و منتقدان خودشان انگ و تهمت می‌زنند… اما با هلاکت پاسدار جناینکار قاسم سلیمانی که مرزهای دوست و دشمن را خیلی آشکار برملا ساخت، به وضوح دیده می‌شود که  این جماعت در خوشرقصی برای ولی فقیه روی دست سرکرده‌های سپاه تروریست بلند می شوند. البته برای مقاومت ایران، ماهیت این افراد چیز پوشیده‌یی نبود و در مقاطع مختلف برگهایی از پرونده قطور همکاری آنها با دژخیمان را مطرح افشا کرده بود.
یکی از این مزدوران مسعود خدابنده نام دارد او در سوگ سردژخیم قاسم سلیمانی بلافاصله با همان دجالیت اربابان آخوندش نوشت:
لینک به کلیپ مصاحبه - در برنامه پرونده
https://www.iran-efshagari.com/ 
«الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون»
«کل ایران در حمایت از ژنرال [قاسم سلیمانی] شهیدی است که کشور را از امثال مجاهدین خلق و داعش نجات داده است.»
در زمان استقرار مجاهدین در عراق، مسعود خدابنده خود را رسماً مشاور نوری مالکی نخست‌وزیر دست‌نشانده خامنه‌ای اعلام کرده بود. نوری مالکی طی سال‌هایی که نخست‌وزیر بود و مجاهدین در اشرف و لیبرتی حضور داشتند به‌فرمان خامنه‌ای و در همدستی و هماهنگی با سر دژخیم قاسم سلیمانی، محاصره ظالمانه همه جانبه‌یی را علیه اشرفی‌ها به اجرا گذاشت در همین دوره، نیروی تروریستی قدس تحت فرمان جلاد قاسم سلیمانی ۷ حمله خون‌بار علیه اشرف و لیبرتی را به اجرا گذاشته است…

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر