۱۳۹۴ بهمن ۵, دوشنبه


نه به رئیس جمهور اعدام، آخوند روحانی به پاریس

 
آخوند روحانی رئیس جمهور دست نشانده ولی فقیه پنجشنبه آینده وارد فرانسه خواهد شد. دعوت از «رئیس جمهور اعدام» به سرزمین مهد «دمکراسی و حقوق بشر» در حالی صورت می گیرد که دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهنمان با به راه انداختن موج دستگیرها، سرکوب و اعدام و موشک باران در تلاش است تا با موج نارضایتی مردم در دوران پسا زهر خوران اتمی به تقابل برخیزد.
مردم ایران اکنون با گذشت دو سال از به روی کار آمدن آخوند شیاد روحانی هر روز شاهد وخیم تر شدن «بحران حقوق بشر» هستند؛ زیرا با نگاهی به داده های سازمان های حقوق بشری طی این مدت بیش از ۲۰۰۰ تن از مردم میهنمان به جوخه های اعدام سپرده شده اند و دستگیری های کور و گسترده علیه دگر اندیشان دانشجویان، معلمان و کارگران، روشنفکران ابعاد نجومی به خود گرفته است. همچنین در این دوران ما شاهد بروز پدیده ای به نام «اسید پاشی» به روی زنان و دختران در شهرهای مختلف میهنمان بوده ایم، امری که پرونده های آن به باندهای مافیایی درون رژیم منتهی می شود و مانند تمامی جرم و جنایت های حکومتی، اکنون در بایگانی مشغول خاک خوردن هستند.
رئیس جمهور ارتجاع در حالی به پاریس دعوت شده است که یکی از آمران قتل عام و موشک باران ساکنان بی دفاع و بی سلاح در کمپ اشرف و لیبرتی به شمار می رود؛ زیرا براساس قوانین بازی در دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران، وی که ریاست شورای امنیت ملی رژیم را به عهده دارد، بلاشک در تصمیم گیری های نهایی برای موشک باران علیه پناهندگان ایرانی در عراق مشارکت مستقیم داشته است. حملات بزدلانه ای که در پی آن که ۲۴  تن از مجاهدین به شهادت رسیدند و ده ها نفر نیز زخمی و بیش از ۱۰ میلیون دلار خسارات به شبکه های زیربنایی «زندان دول متحد» وارد آمده است.
به یقین پهن کردن فرش قرمز برای نماینده دیکتاتوری هار مذهبی که نه تنها مردم ایران، بلکه مردم منطقه خاورمیانه را با صدور بنیادگرایی، ترور و بلوا به گروگان گرفته است، در تضاد آشکار با روح و جوهر تمامی ارزش های نوین حقوق بشری است.
با شرکت هر چه گسترده تر در تظاهرات ایرانیان و سازمان های حقوق بشری علیه حضور «رئیس جمهور اعدام» در پاریس و با فریاد های «نه به روحانی، نه به اعدام و شکنجه» سهم خود را برای پیشبرد امر حقوق بشر در ایران تحت حاکمیت ولی فقیه ایفا نمائیم.
زمان: پنچشنبه 8 بهمن 1394
مکان: پاریس میدان دانفر روشو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر