۱۳۹۴ دی ۲۷, یکشنبه




شبیحه“ اسد در میان درخواست کنندگان پناهندگی در آلمان
کانال تلویزیونی آلمانی RTL، گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد شماری از عناصر نیروهای امنیتی رژیم اسد معروف به «شبیحه» که مخالفان سوری را شکنجه می دهند، در میان درخواست کنندگان پناهندگی در آلمان قرار دارند.
این گزارش گفت: "کسانی که «جلاد» رژیم اسد بودند، هم اکنون درون مراکز پناهندگی «بدون پیگرد قانونی» حضور دارند. این کانال گفته که آنتونیا رادوس خبرنگار RTL برخی از آنها را که در میان مخالفان سوری به «شبیجه» معروف هستند، یافته و با آنها گفت و گو کرده است."
سایت آلمانی دویچه وله، گفته است که این افراد سابقه دار و به حبس های طولانی محکوم شده بودند اما همکاریشان با رژیم اسد، محکومیت آنها را کاهش داده و پس از آزادی به آلمان پناه آوردند.
برخی فعالان سوری، با تاسیس صفحاتی بر روی فیس بوک، از جمله صفحه "مجرمون لا لاجئون” (جنایتکار و نه پناهنده) تصاویر کسانی را که با رژیم اسد همکاری می کردند، منتشر نمودند.
برخی گزارش های غربی فاش کرد که دهها نفر از جنگجویان رژیم اسد یا شبه نظامیان حامی آن، پس از ارتکاب جنایت هایی، به اروپا پناه برده اند. همچنین عده ای با جعل مدارکی، به نام افغانی و عراقی، درخواست پناهندگی کرده اند 
 العربیه.نت- فارسی 27 ديماه 94 (17 ژانويه 2017):


.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر