یک مهره
باند اصلاحات:
«رضا پهلوی
فقط یک ابزار بود؛ رسانههای برونمرزی او را بزرگ کردند.»
طعنه سنگینتر
اما:
«اگر هم
روزی رژیم سرنگون شود، نهایتاً پادشاه سعدآباد میشود؛ نه حتی پادشاه ما که یوسفآباد
هستیم!»
وقتی چنین
روایتهایی از درون جریانهای نزدیک به حاکمیت مطرح میشود،۲ واقعیت بزرگ را نشان میدهد:
۱- یک جریان فیک و دست ساز برای انحراف
اذهان ساخته اند
۲- تصویرسازی رسانهای، الزاماً به
معنای پایگاه اجتماعی نیست.
مدیونید
اگه فکر کنید پهلوی نیابتی خامنه ایست
#پهلوی_نیابتی_خامنه_ای
#دردمشترک
۱۴۰۵ تیر ۷, یکشنبه
اینبار بچهشاه را اصلاح طلبان با یک جمله خلاصه کردند! یک مهره باند اصلاحات: «رضا پهلوی فقط یک ابزار بود؛ رسانههای برونمرزی او را بزرگ کردند.»
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر