کانال «هدف آزادی»
که یکی از شعبات وزارت اطلاعات آخوندی در پوشش سلطنتطلبی است، «به فرموده» یک زوزه
سوزناک علیه تحرکات سنگین سازمان مجاهدین در داخل کشور کشیده است.
همه میدانند که
بعد از قیام ۴۰۴، اقبال گستردهای به سازمان مجاهدین از سوی جوانان ایجاد شده که در
و دیوار شهرها با شعار «درود بر رجوی» بر این واقعیت گواهی میدهند.
و از طرف دیگر
هم سازمان مجاهدین در قیام اخیر، ضربات هر چند سطحی به شبکه زیرزمینی خود را متحمل
شد که در حال بازسازی آن است.
به همین دلیل؛
جدیدا وزارت اطلاعات از طریق کانالها و پیجهای
پوششی خود تحت لوای سلطنتطلبی، شروع به دادن «هشدار مهم» به مردم کرده است که مبادا
فریب «منافقین» را بخورند و سلاح بدست گرفته، دمار از روزگار آخوند و پاسدار دربیاورند.
حرفشان اینست که
همان بهتر که در زیر استفراغ پهلوی باشید و در خُماری سرنگونی بمانید...
اینها را گفتیم
که مباد فکر کنید آقای شاهینلو فی سبیلالله به مجاهدین جفتکپراکنی میکند
به شاهینلو میگوییم که: در فردای سرنگونی
با اراذل امنیتی همچون شما، هرگز لطیفتر از پاسداران و شکنجهگران برخورد نخواهد شد😘
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر