۱
ـ از نظر مردم
ایران نه رأیگیری خبرگان ارتجاع پشیزی اعتبار و مشروعیت دارد؛ نه بر تخت نشاندن پسر
خامنهای. او شریک تبهکاریهای پدرش در سه دهه گذشته است.
۲-تاریخ به عقب و به حاکمیت دوباره بقایای استبداد شاه در ایران برنمیگردد.
بهقول مردم ایران، این آب در هاون کوبیدن است!
۳
ـ شورای ملی
مقاومت و دولت موقت برای انتقال حاکمیت به مردم ایران و برپایی یک جمهوری دموکراتیک
مبارزه میکنند.
شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی
است.
مقاومت ایران از تفاهم برای توقف جنگ
و پایان مصیبتهای مردم ایران استقبال میکند.
تلاش برای تولید بمب اتمی و جنگافروزی
و دستاندازی به کشورهای منطقه بخشی از استراتژی دیکتاتوری دینی برای بقا است و از
آن دست برنمیدارد.
گفتهام و تکرار میکنم که سرنگونی این
رژیم و نیل به آزادی و جمهوری دموکراتیک برعهده خود ماست؛ برعهده خلق ما و برعهده ارتش
آزادیبخش ملی ایران است.
صلح و آزادی در ایران پیروز میشود.
➡ایران فردا با مریم رجوی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر