۱۴۰۵ تیر ۴, پنجشنبه

شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است- در پایان اجازه بدهید آن‌چه را که گفتم خلاصه کنم:

 

۱ ـ از نظر مردم ایران نه رأی‌گیری خبرگان ارتجاع پشیزی اعتبار و مشروعیت دارد؛ نه بر تخت نشاندن پسر خامنه‌ای. او شریک تبهکاری‌های پدرش در سه دهه گذشته است.

۲-تاریخ به عقب و به حاکمیت دوباره بقایای استبداد شاه در ایران برنمی‌گردد. به‌قول مردم ایران، این آب در هاون کوبیدن است!

۳ ـ شورای ملی مقاومت و دولت موقت برای انتقال حاکمیت به مردم ایران و برپایی یک جمهوری دموکراتیک مبارزه می‌کنند.

شعار مقاومت و دولت موقت صلح و آزادی است.

مقاومت ایران از تفاهم برای توقف جنگ و پایان مصیبت‌های مردم ایران استقبال می‌کند.

تلاش برای تولید بمب اتمی و جنگ‌افروزی و دست‌اندازی به کشورهای منطقه بخشی از استراتژی دیکتاتوری دینی برای بقا است و از آن دست برنمی‌دارد.

گفته‌ام و تکرار می‌کنم که سرنگونی این رژیم و نیل به آزادی و جمهوری دموکراتیک برعهده خود ماست؛ برعهده خلق ما و برعهده ارتش آزادی‌بخش ملی ایران است.

صلح و آزادی در ایران پیروز می‌شود.

ایران فردا با مریم رجوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر