فکرش را بکنید اگر این مقاومت، برنامهها
و تأسیسات پنهانی اتمی رژیم را برملا نمیکرد چه میشد؟
منظورم افشاگریهای آغاز شده از سال
۱۹۹۱ و مخصوصاً افشای سایتهای
اراک و نطنز در سال ۲۰۰۲، است. مقاومت ایران در این سالها با ۱۳۳ نوبت افشاگری درباره طرحهای اتمی و
موشکی رژیم، مهمترین طرفی بود که باعث شد دست آخوندها از بمب اتمی کوتاه شود. هنوز
هم رژیم میگوید که باعث و بانی مشکلاتش از روز اول در سال ۱۳۵۷و مخصوصاً از سرفصل ۳۰خرداد ۱۳۶۰ مجاهدین بودهاند.
آخر در میان ۲میلیارد مسلمان که خمینی
داعیه مرجعیت و رهبری آنها را داشت مجاهدین مدافع اسلام بردبار و دموکراتیک با تساوی
حقوق زن و مرد بودند. مرزبندی اسلام ما باحجاب و بیحجاب یا مسلمان در برابر یهودی
و مسیحی یا شیعه در برابر سنی یا فارس در برابر کرد یا بلوچ نبود.
اما اصلیترین دستاورد این مقاومت ۴۵ ساله، جنبشی زنده و پویاست که مبارزه
با استبداد دینی را روح جاری نسلهای پیدرپی کرده است.
بله، این جنبشی است که حتمیت سرنگونی
را بر پیشانی رژیم حک کرده است.
https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/
➡@BaMaryamRajavi
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر