«گریبان جنایتکاران را بایستی گرفت و آنان را به سزای اَعمال
مجرمانهشان رساند»
تا آنجا که به مردم ایران و شورشگران
و پیشتازان انقلابی مربوط میشود
اول از همه و قبل از همه باید گریبان
ولیفقیه نورسیده و ارگانهای ویژه ولایت، بهخصوص خبرگان و قضاییه جلادان و سپاه و
اطلاعات دژخیمان را گرفت و آنان را چنانکه میگوید «به سزای اعمال مجرمانهشان رساند»
البته حرفهای بچه خامنهای بیحساب
و کتاب نیست
با این حرفها ته دلش مثل بچه شاه ادامه
جنگ را میخواهد
اینان خوب میدانند که بدون جنگ، آینده
و شانسی ندارند
Sima Intv

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر