کیث کلاگ در یک رویداد شورای ملی مقاومت
ایران که مقامات فرانسوی راهپیمایی آن را ممنوع کرده بودند، سخنرانی کرد.
در حالی که دولت ترامپ در حال پیشبرد
توافق جدید با ایران است، سپهبد بازنشسته کیث کلاگ در جمع اعضای شورای ملی مقاومت ایران
در پاریس گفت که حاکمان تهران ضعیفتر از هر زمان دیگری در چند دهه اخیر هستند و از
مخالفان خواست این فرصت تاریخی را از دست ندهند.
او گفت:
«پنجره اکنون بازتر از هر لحظهای در یک نسل است و پنجرهها
برای همیشه باز نمیمانند. رژیم تئوکراتیک تهران داوطلبانه کنار نخواهد رفت. شما باید
آن را مجبور کنید. امید اینجاست. حالا باید اقدام کرد.»
کیث کلاگ، سپهبد بازنشسته ارتش آمریکا
و فرستاده ویژه پیشین آمریکا در اوکراین، تأکید کرد که هرگونه توافق خلع سلاح با ایران
نباید پایان کار تلقی شود، بلکه «اولین گام از یک فرآیند بسیار بزرگتر» است و باید
پایهای برای آینده ایران بدون رژیم فعلی باشد.
🅰️ بگو آزادی - begooazadi
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر