در چهل و پنجمین سالگرد مقاومت سراسری
مردم ایران در برابر فاشیسم دینی، به پیشگامان آن قیام بزرگ در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و به همه قهرمانان و شهیدان نبردهای
مستمر، بغرنج و پررنج و خون این سالهای طولانی، درود درود درود!
این مقاومت از قیام ۵۰۰ هزار نفری مردم تهران در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ آغاز شد که مهمترین نقطه عطف سیاسی
بعد از به قدرت رسیدن خمینی بود.
صورت مسأله، بودن یا نبودن، آزادی یا
دیکتاتوری، مقاومت یا تسلیم بود. ما مقاومت را انتخاب کردیم. حرف مسعود رجوی این بود
که: من برای آزادی مقاومت میکنم پس هستم.
مقاومتی که مشروعترین، پررنجترین و
ژرفترین آرزوهای ۱۲۰ساله مردم ایران را بر دوش دارد و تا پیروزی انقلاب دموکراتیک
مردم ایران به پیش میرود.
امسال صد و بیستمین سال انقلاب مشروطه
ایران در برابر سلطنت مطلقه و شاهان ستمگر است.
https://www.maryam-rajavi.com/speech-free-iran-the-answer-to-irans-equation/
➡ایران
فردا با مریم رجوی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر