در ۳۱ مارس در ۲۰۲۶ ۶مرد جوان به جوخه اعدام سپرده
شدند بابک علیپور پویا قبادی و چهار تن از همرزمانشون
رژیم فکر میکنه که با اعدام اونها
میتونه آرمان اونها رو خاموش کنه. ولی به جاش صدای اونها تقویت شد. از سلولهای زندان
اونها پیام، نه پیام ناامیدی، بلکه پیام قدرت رو به ما دادند.
بابک علیپور نوشت: متعهد میشم که مقاومت کنم تا وقتی که رژیم
این رژیم ضدانسانی سرنگون بشه و برقراری یک جمهوری دموکراتیک.
پویا قبادی اعلام کرد: من آخوندها رو
رد میکنم و شاه رو رد میکنم. کلمات آنها نشاندهنده یک واقعیت عمیقه. مبارزه برای
ایران مبارزهیی بین گذشته و حال نیست. پس انتخابی نیست بین یک دیکتاتوری و دیکتاتوری
دیگه. مبارزهیی از یک نسل جدید هست که مصممه یک جمهوری دموکراتیک رو بسازه. به همین
دلیل رژیم میکشه. نه بهخاطر اینکه قوی هست بلکه به این دلیل که از جوانانی میترسه
که حاضر به تسلیم نیستند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر