ایران گروگان گرفته
شده با تمام ملیتها و اقوام آن در اسارت و
چنگال دو خاندان پهلوی و خمینی ( اخوندی ).
دو باند جنایت کاری که در بزنگاه های قیام و افتادن
کشور دست مردم متحد هم عمل کرده اند ، علیه انقلابیون و مردم .
هردو باند در رقابت
با هم خواهان استمرار سلطه خود برای
چپاول ایران از هیچ جنایتی در حق مردم کوتاهی
نکرده و نخواهند کرد .
تنها نجات مردم ایران در اتحاد همه مردم ایران در هر عقیده و مرام و حزبی
و تشکلی برای ازدی از چنگال بقایایی این زالو
های اهریمن در ایران است

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر