بله اولین کسی که
“ جاوید شاه “ گفت “ شیخ فضل الله نوری “ روحانی سرشناس مخالف انقلاب مسروطه ، مخالف
تجدد و تحصیل دختران و زنان و دشمن انتخابات و قانونگذاری بود .
کسی که همه هنرش حرام
کردن همه جیز و فتوا نوشتن در حمایت و کمک
شاه بود..!
او گفت ما ایرانی ها
به شاه ، عین الدوله ها ، فلک کنندگان و جلادها نیاز مندیم.
همه باید مطیع شاه
باشند بلند بگوید جاوید شاه !

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر