۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه

آیا می دانید اولین کسی که جاوید شاه “ چاپید شاه “ را در ایران رایج کرد کی بود ؟!

بله اولین کسی که “ جاوید شاه “ گفت “ شیخ فضل الله نوری “ روحانی سرشناس مخالف انقلاب مسروطه ، مخالف تجدد و تحصیل دختران و زنان و دشمن انتخابات و قانونگذاری بود .

کسی که همه هنرش حرام کردن همه جیز و فتوا نوشتن در حمایت و  کمک شاه بود..!  

او گفت ما ایرانی ها به شاه ، عین الدوله ها ، فلک کنندگان و جلادها نیاز مندیم.

همه باید مطیع شاه باشند بلند بگوید جاوید شاه !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر